Intrebari Frecvente despre Serviciile Noastre
Cat costa sa ma mut ?
Deoarece fiecare mutare are particularitatile ei, nu va putem oferi o lista de preturi pe care sa o consultati, De aceea este nevoie sa ne comunicati telefonic , email sau prin aplicatia de pe site, detalii despre obiectele pe care trebuie sa le mutati, adresa de plecare si de sosire , precum si servicii de care aveti nevoie ( transport, manipulare la incarcare si descarcare, demontare si remontare pentru piesele mari de mobilier, impachetare si despachetare pentru mobila si bagaje, s.a.) . Dupa ce ne furnizati aceste informatii , le vom analiza si va putem face o oferta de pret pentru mutarea dumneavoastra.
Cum platesc ?
Pentru mutarile locale, in Bucuresti, plata se face cash la terminarea mutarii sau cu OP pentru firme daca valoarea mutarii depaseste plafonul legal . Daca mutarea se face in afara Bucurestiului plata se face in doua transe, jumatate la incarcare si jumatate la destinatie .
Asigurati protectia mobilierului ?
Da. Asiguram gratuit protectia mobilierului in timpul transportului cu paturi de bumbac, sau daca este nevoie la solicitarea dumneavoastra putem impacheta mobila sau obiectele pe care doriti sa le mutati in folie cu bule sau folie strech .
Asigurati cutii, saci, materiale pentru impachetare ?
Da. Asiguram cutii de carton , saci de rafie , folie cu bule si folie strech pentru a impacheta bunurile dumneavoastra . Acestea va pot fi furnizate in avans pentru a impacheta dumneavoastra sau putem veni cu ele in ziua mutari sa impachetam noi bunurile dumneavoastra.
Oferiti servicii de demontare si remontare mobila ?
Da. Dispunem de personal calificat si scule profesionale pentru a demonta si remonta orice tip de mobilier .
Montati mobilier nou ?
Da. Montam mobilier nou de la orice producator sau magazin de mobila precum IKEA, KIKA, Dedeman, Tamos , s.a. .
Mutati animale de companie ?
Nu. Din pacate nu va putem ajuta sa mutati animalele de companie sau custile acestora in special pentru caini si pisici.
Aveti instalator pentru gaze si apa ?
Nu. Firma noastra nu dispune de personal calificat pentru a deconecta aragazul sau masina de spalat de la retea . De aceea, daca doriti sa mutam noi aceste electrocasnice ele trebuiesc deconectate inainte de venirea echipei de mutare .
Aveti electricieni ?
Nu. Nu dispunem de personal calificat pentru lucrari electrice precum deconectare lustre , aplice sau alte echipamente electrice care necesita interventia unui personal calificat .
Daca mai aveti si alte intrebari legate de servicii noastre de mutare puteti suna la 0766 616 915 sau completati formularul de mai jos si va raspundem imediat .